-
21-01-2015
-
0 Σχόλια
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους μαθητές της Β΄και Γ΄τάξης του σχολείου μας καθώς και τους εκπαιδευτικούς κα Μίχα, κα Παρασκευαϊδου, κα Παντελαίου, κα Κων/νου, κα Νταλαγιώργου, κα Σταυριανού, κ. Γιαννουκά
Περισσότερα-
16-01-2015
-
0 Σχόλια
Στις 12 Δεκεμβρίου 2014 με την τάξη μας επισκεφθήκαμε το Πολεμικό Μουσείο. Εκεί μάθαμε για την ιστορία των προγόνων μας. Συγκεκριμένα , ο ξεναγός μας διηγήθηκε για τους πολέμους που
Περισσότερα-
18-12-2014
-
0 Σχόλια
Tο σχολείο μας συμμετείχε με τους μαθητές της ΣΤ΄τάξης στο 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο για τον έλεγχο του καπνίσματος με θέμα «Μαθαίνω να Μην Καπνίζω». που διοργάνωσαν το Υπουργείο Παιδείας &
Περισσότερα-
02-12-2014
-
0 Σχόλια
Με αφορμή την εκπαιδευτική επίσκεψη που πραγματοποίησε η τάξη μας στις 22/9/2014 στη χαρτοβιομηχανία Skag, που βρίσκεται στο Κρυονέρι Αττικής, θα θέλαμε να σας κάνουμε μια μικρή ξενάγηση και να
Περισσότερα-
01-12-2014
-
0 Σχόλια
Στα τέλη Σεπτεμβρίου, με την τάξη μας, επισκεφθήκαμε το «Κέντρο της Γης», ένα χώρο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που βρίσκεται στο πάρκο Τρίτση. Σε αυτό το χώρο ήρθαμε σε επαφή μ’ ένα
Περισσότερα




