ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ (συμπληρωματικές οδηγίες)
  • 0 comments

       ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ (συμπληρωματικές οδηγίες)

  • ΜΑΣΚΕΣ

Υποχρεωτική χρήση πάνινης μάσκας σε όλους τους εσωτερικούς χώρους του σχολείου. Καλό θα έιναι να υπάρχουν περισσότερες από μία στην τσάντα του παιδιού και να έχει μαζί του αντισηπτικά μαντηλάκια για να γίνεται ορθή χρήση της.

  • ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ- ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ:

 Για να επιτευχθούν οι αναγκαίες αποστάσεις ανάμεσα στους γονείς  και στα παιδιά και η αποφυγή συγχρωτισμού .παρακαλούμε οι μαθητές της Α, Γ. Ε να έρχονται στο σχολείο 8:00- 8:10 ενώ οι μαθητές της Β, Δ και ΣΤ στις  8:00-8:15. Παράλληλα η αποχώρηση των τάξεων Α, Γ, Ε γίνεται 13:10 ενώ των Β,Δ,ΣΤ 13:15.

Καθιερώνεται η κίνηση στη δεξιά πλευρά της πορείας μας  έξω στην αυλή, στις σκάλες, στους διαδρόμους ,όπως τα αυτοκίνητα στο δρόμο (πχ στις σκάλες ανεβαίνω από την κουπαστή, κατεβαίνω από τον τοίχο κλπ). Μεγάλη προσοχή θα δίνεται στις συντεταγμένες κινήσεις των τμημάτων με αποστάσεις, «φανάρια αναμονής», σηματοδοτημένα σκαλοπάτια.

Οι μαθητές της Α και Β τάξης εισέρχονται και εξέρχονται από την πόρτα της βορινής αυλής, οι μαθητές της Γ και Δ τάξης από την πόρτα με τον πίνακα ανακοινώσεων και οι μαθητές της Ε και ΣΤ από την κεντρική εξώπορτα. Με παρόμοιο τρόπο πραγματοποιείται και η αποχώρησή τους (Σχεδιάγραμμα)

ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΑΞΕΩΝ ΣΤΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ
  • ΑΙΘΟΥΣΕΣ-ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Οι μαθητές δεν θα αλλάζουν τάξεις παρά μόνο για το μάθημα της πληροφορικής και της 2η Ξένης Γλώσσας, με την τήρηση των κανόνων καθαριότητας σύμφωνα με τον ΕΟΔΥ. Ο προσανατολισμός των θρανίων είναι προς μια κατεύθυνση και στα ολιγομελή τμήματα οι μαθητές κάθονται ένας –ένας. Φωτοτυπίες θα δίνονται πολύ προσεκτικά από τους εκπαιδευτικούς (με χέρια απολυμασμένα) και είτε θα διορθώνονται και θα μένουν μια-δυο μέρες στην έδρα του δασκάλου και θα δίνονται μετά είτε  θα γίνεται αυτοδιόρθωση κλπ.

Όλα τα τεύχη των βιβλίων θα δοθούν από την αρχή στους μαθητές ώστε σε περίπτωση αναστολής λειτουργίας του σχολείου να μην υπάρξει έλλειψη.

  • ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ

Σαν σχολείο διαθέτουμε αρκετά μεγάλο προαύλιο με επιμέρους φυσικούς χώρους και άλλους που θα ορίσουμε από το σχολείο με τεχνητά μέσα ώστε οι μαθητές να μένουν με τους συμμαθητές του τμήματός τους στο διάλειμμα.

Άλλωστε, η υλοποίηση προγράμματος με διαλείμματα σε διαφορετικές ώρες δημιουργεί πολλά προβλήματα στη λειτουργία του σχολείου καθώς μοιραζόμαστε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων  με διαφορετικά σχολεία της Μεταμόρφωσης, της Λυκόβρυσης και του Ν. Ηρακλείου και είναι αδύνατο να διαμορφωθεί Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο  Πρόγραμμα. Επίσης η φασαρία από το παιχνίδι των παιδιών στο διάλειμμα θα δυσχεράνει την προσπάθεια των άλλων παιδιών και τέλος δεν θα μπορεί να γίνει το μάθημα της γυμναστικής, λόγω έλλειψης χώρου.

Έτσι οι μαθητές της Α,Γ και Ε τάξης θα βγαίνουν για διάλειμμα 5΄νωρίτερα στους προβλεπόμενους χώρους και θα εισέρχονται για το μάθημά τους 5΄νωρίτερα σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες .

Οι μαθητές της Β,Δ,ΣΤ θα κάνουν διάλειμμα τις γνωστές ώρες όπως ορίζονται στο Π.Δ. 79/2017.

Όπως είναι γνωστό , απαγορεύεται στους μαθητές να έχουν κινητό και δεν επιτρέπεται να φέρνουν παιχνίδια ή άλλα προσωπικά αντικείμενα στο σχολείο.

Όταν βρέχει τα διαλείμματα θα πραγματοποιούνται στις τάξεις των μαθητών.

  • ΟΛΟΗΜΕΡΟ

Δεν θα λειτουργήσει η Πρωινή Ζώνη λόγω αίτησης μικρού αριθμού μαθητών.

Θα λειτουργήσουν τέσσερα τμήματα στην απογευματινή ζώνη ως τις 15:00 και δύο τμήματα ως τις 16:00. Επειδή δεν θα υπάρχει η δυνατότητα ούτε να διατηρηθεί φαγητό  σε ψυγείο και στη συνέχεια να ζεσταθεί, παρακαλούνται οι γονείς να προμηθεύουν ανάλογο φαγητό για τους μαθητές μας.

Με το χτύπημα του κουδουνιού οι μαθητές θα αφήνουν τις τσάντες έξω από τα τμήματά τους και θα κατεβαίνουν στην αυλή για διάλειμμα (σε προκαθορισμένους χώρους), καθώς θα πρέπει να γίνει καθαρισμός στα τμήματα που θα χρησιμοποιηθούν από το Ολοήμερο . Μετά από 15΄θα εισέρχονται  στις τάξεις του Ολοημέρου σε προκαθορισμένες θέσεις (ανά τμήμα) όπου θα έχουν και το φαγητό τους. Η αποχώρηση των μαθητών στις 15:00 και τις 16:00 θα γίνεται από την κεντρική είσοδο του σχολείου, τηρώντας πάντοτε τις απαραίτητες αποστάσεις.

  • ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

Σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και τις εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ υπάρχουν συγκεκριμένες κατηγορίες μαθητών και συγκεκριμένοι λόγοι που αποδεικνύονται με σχετικά έγγραφα για τους οποίους μπορούν να απουσιάσουν δικαιολογημένα από το σχολείο και για τους οποίους προβλέπεται τηλεκπαίδευση από το ΥΠΑΙΘ. Για όλα τα παραπάνω υπάρχει πάντοτε εμπιστευτικό πρωτόκολλο.

Παράλληλα υπάρχει και έχει κοινοποιηθεί σχετικό Πρωτόκολλο με το οποίο καλούμαστε ως σχολική μονάδα να διαχειριστούμε ένα πιθανό κρούσμα Covid 19  ή ασθένεια μαθητή με παρόμοια συμπτώματα.

Θα παρακαλούσα να συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι  μαθητές, γονείς κι εκπαιδευτικοί είναι πιθανό να ασθενήσουμε από τον ιο. Η διαχείριση του συμπτώματος με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, έγκαιρα, ψύχραιμα και αποτελεσματικά δεν στοχοποιεί κάποιον/ους αλλά γίνεται για την προστασία της δημόσιας υγείας και την προφύλαξη των πιο ευπαθών ομάδων του πληθυσμού.

  • ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

Λόγω των έκτακτων επιδημιολογικών συνθηκών κι επειδή αφενός δεν μπορούμε να εγγυηθούμε για την υγειονομική ασφάλεια των  επισκέψιμων χώρων αλλά και το κόστος της επίσκεψης λόγω συμμετοχής ενός τμήματος μόνο κάθε φορά, θα αυξηθεί, ο Σ.Δ. αποφάσισε να μην υλοποιήσει καμία διδακτική επίσκεψη για το 1ο τρίμηνο του σχολικού έτους. Ταυτόχρονα ανακοινώνεται ότι αναστέλλεται για το 2020-21 το παιδαγωγικό μέτρο «Παραμονή των διδακτικών Βιβλίων στο Δ.Σ. για τουλάχιστον δύο Σαββατοκύριακα το μήνα».

  • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

Σύμφωνα με την εγκύκλιο λειτουργίας των Δημοτικών σχολείων επιτρέπεται η είσοδος των γονέων μετά τη λήξη της πρωινής βάρδιας 13:15- 14:00 κι αυτό θα γίνεται στην αίθουσα τελετών του σχολείου (με την τήρηση του απαραίτητου υγειονομικού πρωτοκόλλου), για κάθε τμήμα χωριστά , μια φορά το μήνα, σε διαφορετική μέρα, για την οποία θα ενημερωθείτε από τους δασκάλους των τάξεων σύντομα. Οι μαθητές αυτή την ώρα θα βρίσκονται μαζί με τους γονείς τους εκτός και συμμετέχουν στο Ολοήμερο. Για έκτακτη ενημέρωση θα υπάρχει δυνατότητα για τηλεφωνικό ραντεβού ή τηλεδιάσκεψη.

Στην 1η μεταβατική φάση ανταποκριθήκαμε όλοι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και τα καταφέραμε. Με σοβαρότητα, υπευθυνότητα, εμπιστοσύνη και σεβασμό των ρόλων του κάθε μέλους της σχολικής κοινότητας θα τα καταφέρουμε και τώρα.

Ο Διευθυντής του σχολείου

Μοιραστείτε το